Wij blijven u informeren

Publicatiedatum: 15 mei 2020 18:21

We begrijpen ook dat u juist nú zoveel mogelijk contact wilt, om te weten hoe het met uw naaste gaat. De afdelingen zijn op dit moment heel druk met de zorg en tegelijkertijd worden zij meer gebeld. Zij kunnen niet altijd opnemen: We hebben onze personele capaciteit op dit moment hard nodig om onze bewoners de zorg en aandacht te geven die zij verdienen en nu zo hard nodig hebben. Om te voorkomen dat u lang in de wacht staat, zijn dit de twee manieren waarop u het beste op de hoogte kunt blijven:

Hoe blijft u op de hoogte? 
Wanneer ontwikkelingen direct uw naaste betreffen, bijvoorbeeld bij een verandering in de gezondheid, wordt de eerste contactpersoon hierover direct gebeld. Natuurlijk wilt u tussentijds ook weten hoe het met uw naaste gaat. Om te voorkomen dat u lang in de wacht staat, of meermaals wordt doorverbonden,  zijn dit de twee manieren waarop u het beste op de hoogte kunt blijven:

  • Via Carenzorgt
    Het Parkhuis biedt cliënten via Carenzorgt toegang tot delen van het eigen zorgdossier in een beveiligde digitale omgeving. Indien u nog niet deelneemt kan de 1e contactpersoon een activatiecode opvragen bij onze Cliëntenadministratie via  ca@hetparkhuis.nl 
  • Per telefoon
    Wilt u liever per telefoon geïnformeerd worden, dan kunt u als eerste contactpersoon bellen naar de informatielijn: 078-3022995. 
    Deze is bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en 14:00 en 17:00. Geef daarbij aan dat u graag wilt weten hoe het met uw naaste gaat. Er wordt dan een terugbelnotitie gemaakt, zodat de afdeling contact met u op kan nemen.  Bent u niet de eerste contactpersoon?  Dan moet eerst de eerste contactpersoon toestemming geven om informatie met u te delen. 

Met de andere locaties van het Parkhuis kunt u contact opnemen zoals u bent gewend.